2005年12月亞浸青短宣後感
2005年12月亞浸青+短宣後感

27/12晨咁早去都機場,同flora報到左,check左in,就去左買包包食。諗住破記錄,點知食左成2分59秒…太慢啦....><"做組長派晒d野,影左全體相就入閘啦~
上左飛機,係度換位,因為識ge人打散晒。調完咁樣再調咁樣,終於就咁樣調岩晒啦!!有得睇戲,睇左chocolate factory,幾好睇呀~~3個幾鐘就落左機~去到個幾場,ok靚呀~之後其他人有d人買野食,整電話card.......等左n耐,終於上到車去亞浸青個度啦....d地方幾好住呀~2房1廳3廁所~唔錯。要分組…應該係隨幾抽組….點知係比我地自己揀........真係唔知點講好....但係有d熟人一組都係唔錯ge....but其實見到個組ge其他國家ge人有d唔係好gur…唔知點解....但係之後覺得佢o地都幾好人呀!!!!
亞浸青個陣,係有d workshop ,有d敬拜,仲有d recreation咁~開頭d勁拜唔係好得…因為唔識d歌....但係之後都好好啦!!!感謝主!!!!上個d workshop都幾好~係我太支力同佢d英文要用太多精力去聽啦…唔係好聽得晒....但係聽得到個d都幾好呀!!recreation個陣同d組員(其他國家的人)玩game~第一個game係全組因一齊食晒一大碟.....''野''…有生薑n個,生洋蔥n個,生蒜頭n粒,辣椒n隻.....諗起都驚驚....><"…“好彩”krissie唔係好舒服,我就帶左佢去食藥…咁就唔使食咁多喳!!!好彩佢之後都無乜野嗟~~點知食完藥先發覺班組員唔見晒…我地2個低能人係度行哩行去都搵唔到....搵到差唔多d game都就哩完先搵到…真係有d無奈....但係聽到其他人話d game好變態唔玩都未嘗唔好ge~~雖然第2日ge game我有玩…都幾ok.....無聊....但係同其他人相處得都好好感謝主!!!!!!!!!
仲有d worship,因為全部都係英文歌,頭個陣都係o係度get緊點唱同get緊d歌詞點解…仲有其他野…搞到我唔係好投入....但係之後都好好~有敬拜feel!!!感謝主!!!!! 主呀!!!!!!您是唯一配得我們去敬拜的!!!!!!!!!!!!AMEN!!!!!
亞浸青大概係咁啦!!!!!!
講下去短宣d野啦~~完左亞浸青之後,我地一班香港人製去左怡寶,3組人分別去左3間教會,但係第3組係分開左哩住咖....嗟係我個組....其實係好好多咖~因為佢地第1,2要10x個人分2個廁所….我地7個人分2個~仲要人人都有床訓~真係好野!!!哈哈!!!第一晚本來係要去參加個青少年團契咖,但係點知得一個人哩左....==''咁就變左1個人比n個人圍.....住傾計….佢個名真係好難讀....第二日已經唔記得左啦.....><"但係好彩仲記得佢個樣嗟~~^_^"唱左d歌~每個人d分享都好touching~仲學左首馬拉文詩歌~係某首中文詩歌ge原版~幾好聽咖d歌詞!!!!
第二日就上左山區,去睇下d土著~都真係幾土著咖~除左有尼龍繩,膠樽,同有d比較城市化ge衫之外....都睇到d好特別ge野~佢地真係用柴哩煮野食,但係唔驚燒著間屋ge咩??@.@好神奇呀!!!仲有佢地個禮拜堂,真係好禮拜,夠晒安息日feel.... 乜都無.....但係去到個度,都無乜短宣feel....似郊遊多d....咁就落左山啦~~落山個陣係咖車度訓著左...點知架車勁"凳"搞都我撞左落塊玻璃度好痛.....><""發覺個頭唔夠塊玻璃硬...要再訓練下直到我可以撞爆塊玻璃為止!!!!落到去,透左陣,成班人出街食左野就去左間教會count down,個人問題有d好特別ge心情…..唔係好開心咁……但係好多謝henry,如果個陣無左佢,可能我會仲死....多謝!!第二日同krissie同connie傾左陣,我好左好多。
無乜野之後,就去左間教會帶崇拜。本來要帶埋主日學但係點知遲到….去到都完差唔多完啦個主日學....但係都好ge~多d時間準備個崇拜~~^_^v崇拜個陣要轉投影膠片(無ppt咖...),無意中就跪左係度敬拜…真係....都好ge~~^o^講見證個陣,好有事奉feel!!!講得好好!!係為主工作ge喜悅!!!!!!但係原來我d用詞真係掙左少少禮貌…太粗啦....真係要改下佢~~但係都好感恩!!!!感謝主!!!!!!!!!!!!!事奉您是可等的美!!!!!!!!!!!!!!!!我願盡我一生去將榮耀頌讚都歸給您!!!!!!!!!這就是我一生的使命!!!!!!!!!!!
之後就係我地第3組ge free休息時間,我地住個間教會ge人帶左我地去食野~個執事會主席好好人!!好風趣!!!佢仲教左我地唱首歌~就係頭先我講歌首~哈哈!!仲有d肉骨茶好好食!!!yeah!!!夜晚返度去我地幾個夜鬼係都睇相玩野~好開心~之後傾左計陣就訓左啦~~
第2日就去左吉隆坡遊覽雙子塔....下面個商場....唔終意行商場但係都陪krissie行左陣~就落左去行公園,影相相~個公園真係好靚靚呀!!!!!!!!!仲影左好多相相!!!!好開心呀!!!!感謝主!!!!!!!!!!之後就去機場搭飛機返左哩啦!!!!!!!!
一句講晒,今次去馬來西亞就真係集旅行同事奉於一身啦!!!!仲識左好多新朋友~哈哈!!!!仲同d舊朋友感情好左!!!!! 有朋友真係好!!!勁感恩呀!!!!!!!!!!!!!!!!!感謝 主!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
   

Copyright © 2009 晞望 林俊晞生命見證 All Rights Reserved.  |   Sponsored by One Solution Limited.